Метрики другого плану, які не можна ігнорувати в email-маркетингу

У кожної історії успіху є свій бекграунд: високі показники ROMI та високі показники конверсії в маркетингу – результат хорошої поштової статистики. Без ретельного опрацювання неможливо сформувати коректну аналітику та будь-які прогнози, а без цих даних не вийде розрахувати прогрес кампанії.

Досить цікаво, що серед таких метрик навіть існують «аутсайдери». Мова йде про статистичні показники email-розсилки, які зазвичай не роблять головними, але в певний момент від них може залежати доля всієї кампанії.

Внутрішніми метриками в email-маркетингу називають статистичні дані, що зібрані в результаті взаємодії передплатників з отриманої кореспонденцією. Такі, як:

  • доставка листів (Email Deliverability),
  • “відкривання” (Open Rate),
  • коефіцієнт відмов (Bounce rate),
  • клікабельність (Click Rate),
  • кількість кліків відносно відкриття (Click-to-Open Rate),
  • кількість відписок (Unsubscribe Rate),
  • статистика потрапляння листів в спам (Spam Rate),
  • кількість відповідей.
Опубликовано в рубрике Блог

Добавить комментарий