Локальне SEO
Майже половина всіх пошукових запитів в пошукових системах носить локальний характер, тобто орієнтована на конкретне місце поряд з користувачем.
За час карантину локальне SEO дещо втратило свої позиції, адже люди сиділи вдома та робили покупки в інтернет-магазинах. Це не означає, що пошукові системи переглянули свої правила та перестали враховувати локальність запиту. Google почав використовувати нові системи фільтрації даних, які розроблені спеціально під різні типи та галузі бізнесу.
Ми підготували декілька порад для старту в локальному SEO:
- створіть власний обліковий запис;
- оптимізуйте сайт для мобільних приладів та голосового пошуку;
- пишіть тексти з урахуванням місцевих особливостей, новин, місць, які пов’язані з конкретним районом або містом;
- не забувайте відслідковувати активність конкурентів та відповідайте на відгуки, особливо на негативні;
- сприяйте покращенню сервісу на місцях, щоб отримати хороші оцінки.