Як успішно просувати бізнес в Instagram?
На сьогодні Instagram – одна з найпопулярніших соціальних мереж, в якій нараховується більше 1 мільярда активних користувачів. Блогери обирають цю платформу через високу залученість, середній показник складає – 2,2%, що майже в 20 разів більше, ніж в інших соціальних мережах.
Брендам стає все важче знайти правильний підхід до комунікації зі своєю цільовою аудиторією, адже сучасний користувач досить перебірливий. В ЗМІ та соціальних мережах занадто багато реклами та люди перестали їй довіряти. Саме тому компанії почали частіше використовувати в своїй маркетинговій стратегії лідерів думки – блогерів.
Використання блогерів для просування має ряд переваг:
- Аудиторія сприймає блогерів як авторитетне джерело інформації. Контент, який він створює привертає увагу, а до думки лідерів прислуховуються та довіряють.
- Блогер може створити хороший контент, що пов'язаний з товаром компанії. До того ж зробить це значно нативніше, оскільки працює у власному візуальному стилі до якого звикли підписники. Маркетологам компанії необхідно детально розповісти про товар або послугу та дати можливість свободи творчості.
- Цільова аудиторія. Підписники конкретного блогера – це лояльна аудиторія, яка зацікавлена в тематиці акаунта, про яку розповідає блогер.