Що таке Landing page та чому він погано просувається?

Landing page – це односторінковий сайт, метою якого є генерація конверсії. Стержнем посадкової сторінки є одна комерційна пропозиція, яка максимально спрощує структуру та наявність інтерфейсів, які дозволяють за декілька кліків виконати конверсійні дії: купити товар, замовити послугу, залишити заявку або контактні дані. Концепція Landing page дозволяє ефективно взаємодіяти з «гарячими» користувачами, але створює більше складнощів в запитах пошукового просування.

Лендінги просуваються за рахунок рекламного трафіку. Спеціалісти сумніваються у доцільності пошукової оптимізації односторінкових сайтів. Частково аргументи такої позиції обґрунтовані. В лендингах відсутня внутрішня маса посилань, немає можливості розміщувати велику кількість тексту, що створений для пошукових запитів, тут не відбувається оновлення контенту та низькі основні поведінкові фактори.

Основний відсоток лендінгів підтримується контекстною рекламою. Пошукова оптимізація може дати результат тільки в тому випадку, коли Ваша комерційна пропозиція одночасно відповідає чотирьом критеріям:

  1. Пропозиція довготривала. Ні для кого не секрет, що ефект від SEO дуже відтермінований. Тому, якщо товари або послуги, які просуваються, не розраховані на довготривалу перспективу, доцільно одразу зосередитись тільки на рекламному трафіку.
  2. Товар або послуги збирають пошукові запити. Нульова або дуже низька семантика – друга причина відмовитись від історії з SEO.
  3. Односторінкові сайти просуваються за семантикою з низьким рівнем конкуренції. Лендинг не може піднятись в ТОП, якщо за певним запитом у видачі присутня велика кількість сайтів.
  4. Бюджет передбачає додаткові витрати на інтернет-маркетинг. Для просування лендингу доведеться трохи вкластись. Тут мова йде про витрати на крауд-маркетинг, нарощування брендового трафіку, хороший SMM та ін.

Таким чином, якщо Ваш лендинг не орієнтований під сезонні товари або короткострокові акції за основними ключами, а видача за ними не перевантажена інформаційними сайтами та онлайн-магазинами – пошукова оптимізація ймовірно відкриє додатковий канал безкоштовного трафіку.

Ця стратегія приваблива тим, що не потребує феноменальних ресурсозатрат та є ефективним доповненням до реклами. Не зайвим буде згадати про той факт, що сьогодні у багатьох користувачів сформований ефект «рекламної сліпоти». Це явище, через яке люди на підсвідомому рівні ігнорують елементи рекламного характеру – не тільки банери на сайтах, але й оголошення в пошуковій системі. У такої аудиторії вся увага зосереджена на органічній видачі і в цьому випадку ставка на SEO здатна дати результат.

https://patprofi.com/

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями